Sunday, February 27, 2011

Vaalakeel ja süldi jalad (Nürnberg+Herzo)

Reedel oli lasteaia päev, sain tööl lõikuda-kleepida-liimida. Nimelt valmistasin sügis/talv 2012 aasta kaustasid ette :) Põnev, õppisin palju uusi asju. Ma panen pidevalt pange tööl kohvibaaris oma kakao ostuga ... ma ütlen kogu aeg vale sõna ja saan oma kakao peale vahukoort. Niisiis ka reede, mis on teatavasti Pommes frites ja Currywurst'i päev (friikate ja curry-vorsti päev). Lisaks mahukale lõunasöögile sain ka ülirammuse kakao :) kalorid, kalorid.
Laupäeva hommikul Erlangenis jagasid armsad lapsed karnevali flaiereid

Aga tegelt oli reede mõnus, ilus päikese paisteline ja lummav. Nagu ka laupäev.
Laupäeval käisime Anastasiia ja Andreaga Nürnbergi avastamas. Väga naljakas ja lõbus oli. Meil oli kaks lolli hetke, esimene kui süüa saime, siis kõik sukeldusid oma turner-kebabi ja nii me siis vaikuses mugisime õndsalt oma kebabikesi. Ja teine oli õhtu poole kui 7 tundi Nürnbergi peal Browni liikumises olnud kolm neidu marssisid läbi H&M peakäigu klaasistunud silmadega. Kui seda märkasin ja välja ütlesin oli meil enda üle lõbu laialt. Tõde on vahel ikka nii naljakas.

Kompanjoonid

Aga Nürnbergi vanalinn on väike ja täiesti hoomatav ühepäevaga. Väljaspool müüri me eriti ei käinudki. Ja ma proovisin ka ühe kohaliku pagarisaiakese ära, see oli hiigla suur, maksis 1,30 EURi ja oli ülimagus. Tavalised kukklikesed on siin tõesti meeletult maitsvad.
Nürnbergi loss
Rataskaev

Ja ma juba shoppasin ka (kes need asjad kõik eestisse tagasi tassib??). Ostsin endale ühed poolsaapad (liiga kõrgete kontsadega) ja ühe seeliku (kevad ju tulemas). Õnneks olid need mõlemad odavad, raiskasin ainult 25 EURi
Minu killer-bootsid

AAa ja täna oli järjekordne väsitav päev - päev Herzo veekeskuses ATLANTIS. Mõnus, me muudkui jooksime üles ja lasime torudest alla. Pluss siin on veel välibassu, mis on nii soe ja kuna ka väljas on päris soe, siis oli ka seal istuda mõnus. Ja ma käisin saunas, mingi eukalüpti lõhnaline sauna-asjandus oli. Isegi 15 minutit pidasin vastu :) Nii et tagasi sõites oli selline rammestus, jalad kui süldid ja vaalakeel. Ideaalne kompott.

Ja ma ütlesin, et Getter võidab Eesti Laulu ... nii loogiline :)

No comments:

Post a Comment