Sunday, February 13, 2011

Pühapäeva pärastlõunane väljavaade

Masendavad ilmad on siin, ma ei saagi aru, kuidas see võimalik on, aga igaljuhul on kõik need päevad siin kas vihma sadanud või väga külm olnud. Ja siis veel see udu, nagu oleks Inglismaal. Ma teen täna lühidalt, sest mul ei ole palju rääkida. Olen siin kastis istunud põhimõtteliselt kaks viimast päeva. Eile käisin poes ja oma üllatuseks avastasin, et Swedpanga kaardiga ei saagi maksta, nende jaoks on see justkui krediitkaart. Appi. Igaljuhul võtsin siis lähedal asuva pangaautomaadis raha välja. Siin ei ole nii, et pangaautomaadid kohe poe seinaküljes on, ei :) pangakontorites ja nende eesruumides ainult. Üks asi on hea, siin saan süüa nii palju rohtu (loe: salatit) kui süda ihkab, ma vist olen ainult korra mingid lihalist söönud ja enamuse ajast teen omale toidu kõrvale tomati-rukkola salati. Nämm. Tõenäoliselt ma enam kuu aja pärast rukkolat ja tomatit näha ei taha.

Otsustasin, et minu laupäevad ja pühapäevad saavad, reisimise, lugemise, saksa keele õppimise, trenni ja koristamispäevadeks. Täna oli mul juba kella 2eks kõik mis ma plaanisin teha tehtud. Sellepärast siis nüüd ka kirjutan. Veel on mul pooleli Banksy film Exit throw the giftshop, mida mu onupoeg mulle Tallinnas olles veel soovitas. Päris hea film on, ikka hullult müstiline kuidas mõned inimesed asju ajavad. Aga samas väga lahe, tahaks lausa Banksy Eestisse kutsuda, las korraldab seal ka mingeid kunstipäraseid segadusi! Soovitan kõigile. See film vist oli PÖFFil ka?

Ja siis veel need päikesepaneelid, avastasin just et poolte majade katused on nendega kaetud ja kui ma rongiga Frankfurdist siia Erlangenisse sõitsin, siis nägin ühte päikesepaneelide põldu, mis oli TÕSISELT suur, ja ma ei valeta kui ütlen, et Rocca al Mare kaubanduskeskuse suurune maaala oli kaetud nendega.
Näide sellest, kuhu kõikjale päiksepaneele võimalik toppida on

Eile õhtul hoidsin end Eesti asjadega kursis. Vaatasin lives Kaia mängu 2 setti ja siis kuna ETV välja ei lugend, siis kuulasin youtubes kõik 10 esimese poolfinaali laulu ära. Minu kaks lemmikut said edasi ka Jana Kask ja siis see I wanna see Bob Marley. Ma ei mäleta, mis selle bändi nimi oli.

Aga homme tuleb pikk ja väsitav päev. Hommiku alustan kohe kuukaardi asja ajamisega, sest laupäeval olin ju nii laisk, et ei viitsinud end kodust välja liigutada. Siis kella 9sast hakkab HR's (ehk siis personalis) internide koolitus ja kell 10 hakkab materjalide show, kuhu ma võib olla ei jõuagi, sest HRs pidavat minema ka kuskil tunnike ja HR on Herzogenaurachi kesklinnas, World of Sports aga kuskil suvalise põllu peal.. niiet nad on üksteisest kaugel. Kahju materjalide show on kindlasti huvitav. Ja siis oli veel mustmiljon muud asja, mida me Pat'iga ette võtame. Pat on nimmelt minu eelkäija ja tema viimane päev on kolmapäeval, niiet selleks ajaks peab mul kõik selge olema.

Praegu hoian aga Desireele pöialt, sest täna kell 7 hakkavad nad Salmes Koolitantsul esinema. Loodan parimat, ja ma just tulin sellisele mõttele, et kui ma 6 kuud järjest peaks sellest samast aknast seda masendavalt udust ja sombust pilti vaatama, siis ma läheks vist küll hulluks. Õnneks on oodata varsti kevadet ja ilusamaid ilmu. Ah ja linnud juba laulavad siin väljas, seda on niii MÕNUS kuulata :)

Ahh jah, :) Kuna ma homme vist midagi kirjutada ei jõua, siis
Ilusat sõbrapäeva kõigile!

No comments:

Post a Comment