Tuesday, February 22, 2011

Vaalakeel ja lapse lälin

Päevad veerevad kui ma ei tea, mis asjad. Arvasin, et üksinduses ei ole see võimalik, aga siin on veel vähem aega kui Eestis oli :) Muidugi on mul igasugused asjad meelelahutuseks välja ka mõeldud ja muidugi suhtlen ma rohkem kodustega kui Eestis. Aga ikkagi. Ja ma olen veel asju välja mõelnud, nimelt lähen ma neljapäeval ühte tantsutrenni proovima. Jah, saksa keelne ja puha :P õnneks pole tantsides palju rääkida vaja, aga aru ma ikkagi mitte mõmmigi ei saa ... noh aga äkki hakkan saama? Neljapäeval on Vabariigi aastapäev ka ... mina olen tööl siis ja õhtuks plaanisin trenni niimoodi siis tähistan Eesti sünnipäeva. Äkki võtan klaasi veini ka peale trenni?

Igastahes, eks ma siis kirjutan kui lollina ma ennast neljapäeval sakslaste seas trennis tundsin.

Mu aju on õhtuks nii väsinud, et ma ei suuda enam inglise keelt ka rääkida, mingid pidevad eesti keelsed sõnad tulevad vahele. Uskumatu ja siis veel see rootsi keel ka, millega ma kogu aeg saksa keele segamini ajan. Eks see alguse asi ole. Eelmine nädal oli ikka väga jube vaalakeel ja lalpselälin mul. Igal õhtul 200 tagasi Erlangenisse sõites ajasin ma oma bussikaaslastele ikka sellist kelbast et andke andeks. Õnneks suutsin enda üle nalja heita ja eks kõik mõista ka mind, sest samas olukorras olnud.

Ja varsti saan juba DÜSSELDORFI ei jõua ära oodata!!!! Polegi veel kuhugi reisinud ja midagi avastanud va. Frankfurt :D

Schön Abend!

No comments:

Post a Comment