Wednesday, February 2, 2011

Valu, pisaraid ja verd ja natuke rõõmu ka

... Ah ma olen niii mai tea isegi mis. Lihtsalt vihale ajab üks pidev aju k ühe mõttetu asjaga. No tee, mis tahad, ikka ei saa seda vana risu korralikult tööle ... hakkan juba plaanima, et ostakski endale uue läpaka? Vähemalt ei raiskaks nii palju väärtuslikku aega selle peale.

Täna parandas isa tund aega mu laadijat,ise olen jamanud, et Skype, mikrit ja kõlareid korralikult funksima saada juba 3 h. Pluss need meeletud tunnid kui ma netis surfates ma-ei-tea-mis-häkkimist tegin. Igaljuhul kirjutasin mingeid commande, et mingit librarit korralikult tööle saada. Noh ega see mõjunud, kuid õnneks suutsin service pack 2 endale tõmmata ja see mõjus!

Ühesõnaga täna algas sama jura uuesti: kell 7 andis läpaka laadija otsad, nüüd kell 10 andis web-cammi mikker otsad. Ei tea, kas ma peaks mingit märki selles nägema?

Aaaahhhh ...

Aga teisest küljest on ka väga hea päev olnud. Sain ilusti oma Erasmuse rahad kätte ja ka tervise kindlustuse sain imelihtsalt Haigekassas tehtud. oooh läheks aint läppariga sama ladusalt.

Sain ka Adist kirja,. et need kuradi eestlased vajavad elamisluba. Aga nad juba seal usinasti töötavad selle kallal. Homme siis faxin, emailin neile vajalikud dokumendid. Niih nüüd on üks asi jäänud LÄPAKAS!!!

ja homme on mu viimane tööpäev kaupsis :)
Kooki-moosiga

No comments:

Post a Comment