Wednesday, February 9, 2011

Frankfurt, punaste laternate tänav ja emotsionaalne väsimus.

Guten Tag!

Eile siis õhtul saabusin Frankfurti, õnneks sain lennukis ühe neiuga tuttavaks ja tänu temaga jutustamisele ning paarile veinile möödus lend väga kiiresti. Sain nendega ka Frankfurdi rongijaama juurde ja mu hostel oli sellele väga lähedal, seega sain oma meeletud koormad ilusti hostelisse taritud. Issand mu käsipagas oli 12 kg, õnneks keegi midagi ei öelnud, kuigi 8 on lubatud. Mu läpakas ise kaalub vist oma 4 kg.

Eile õhtul siis kui olin end sisse seadnud tegin paar tiiru kvartali ümber, otsisin poodi ja lihtsalt tutvusin linnaga. Kuigi jah, kuna kuulsin, et see koht siin rongijaama lähedal ei ole just kõige turvalisem koht Frankfurdis, siis ei julgenud palju ka üksi ringi käia. Seda enam, et sattusin kohe punaste laternate tänavale :P elu käis ja polegi Euroopas sellist asja näinud, pole muidugi ka Amsterdamis käinud.

Ostsin sidruni maitselist õlut, sest ilmselgelt siin siidrit ei müüda (või siis selles poes ei olnud) noh eriti ei maitsenud, aga kõige hullem ka ei olnud. Ma vist õpin siin selle poole aastaga õlle joomise ka kenasti ära. Hiljem rääkisin hosteli baaris ühe Saksa mehega juttu ja uurisin igasugu infot Saksa ja Baieri kohta ja siis ta rääkis ka siinsest rajoonist ja ütles, et ärgu ma mingil juhul mingu sinna poole, kust ma enne tegelt oma ringi just alustasin :)Vedas siis. Aga jah (karjuvaid) naisi, narkot, musta turu värke ja kõike mõeldavat olevat võimalik siit osta.

Leidsin ühest kosmeetika poest Eesti lipuvärvidega ripsmetuzzi (ma ei oska õigekirja). Tegin kohe ka pilti!
Magada ka korralikult ei saanud, sest keegi hullult norskas. Nii ma siis ärkasin kell 7 ülesse, käisin hommikut söömas ja läksin linna avastama. Ühesõnaga ma ärkasin täna koos linnaga. Kell 8 ei ole ikka midagi teha peale jalutamise. Ja nii ma siis jalutasin tunnikese kuni otsustasin loobuda, aga enne kui tagasi teele asusin leidsin ühe laheda kiriku, ja tänu taevale oli selle uks lahti. Nii ma siis soojenesin selles kirikus ja vaatasin maale, ikoone, ornamente jne. Ilus oli ja peale seda otsisin ma teise kiriku, kus siis sain jälle end üles soojendada. Käisin ka jõe ääres sillal ja seal leidsin mõningad tabalukud, no täpselt nii nagu meil Keila-Joal, aga ikka kordades vähem. See vist on vene komme? Jah, ma olen siin ka juba nii mõningatki venelast näinud ja vene keelt kuulnud. Aaa muidu on hostel päris tibens-tobens, aga järgmine kord kui ma siia peaksin sattuma, siis ma võtan küll tüdrukute toa, sest tüdrukud teadaolevalt üldjuhul ei norska.
Lõpuks siis avati ka poed (kella 10nest) ja siis sain ma nendes ringi hulkuda. Leidsin ühe laheda arhitektuuriga nn kaubanduskeskuse. Tõsiselt lahe oli. Kuna kahjuks unustasin oma telefoni laadida enne ära tulekut, siis sain hästi vähe pilte teha oma tänasest päevast. Digika toob Andri mulle märtsis, siis saan rohkem pildistamisega tegeleda. Ja siis leidsin ühe ülimalt laheda sisustuse ja valguslahendusega poe - Hollister. Pm oli kauplus täiesti pime ja hästi palju oli kasutatud punkt-valgustust (spot-lightning) ja selle valgustusega oligi loodud tõeliselt mõnus fiiling.
Nüüd siis olen tagasi hostelis, laen telefoni ja trükin emotsioone. Kell 14.00 läheb rong Würtzburgi ja sealt edasi Erlangenisse, niiet oma uude koju peaksin ma jõudma kuskil kella 5-6 ajal. Ma tean, et hakkan elama 7. korrusel toas 702 :)

Ilm on ka lõpp-ilus, päike paistab ja soe on, nagu kevad juba. mmmm eile õhtul oli ikka eriti soe, täna hommikul aga ihkasin ma mütsi ja sooja salli taga :) Loodame et enam nii külmi hommikuid ei ole.

Auf wiedersehen!

PS: tänase jalutamise käigus sain selgeks, et nälga siin linnas ei jää, sest kõik võimalikud sändwitchi baarid ja saia poed on juba varakult lahti ja ahvatlevad meeletu hunniku värskelt küpsetatud saiakestega. Ise ei proovinud, jõuab veel.

No comments:

Post a Comment