Wednesday, February 16, 2011

Orav sõiduteel

Niih, päevad on pikad ja asjaajamisi täis. Teisipäeval jooksin mööda Rathaus'e ja Finanzamt'e, et end sisse registreerida ja tax nr saada. Eile käisin Kauflandis poodlemas, õigemini käisin potti ostmas, sest seni mul polnud seda. Oi see kauplus on tõesti väga suur, ainult jookidele kuulus alumine, terve suure selku suurune korrus. Esimesel korrusel olid kodutarbed ja teisel korrusel toit. Ja tõesti kui valikust rääkida, siis seal on seda küll. Mul kulus soola üles leidmisele mingi 5 minutit, sest see korrus on TÕESTI väga-väga suur. Ja siis oli seal valida mingi 30ne erineva soola vahel???? Nagu mis mõttes, kas siis sool ei olegi lihtsalt sool???

Täna käisin telefoni kaarti uurimas, ehk siis tahan teada, mida kõige soodsamalt saan. Paraku pean O2 maksma 15 EUR lihtsalt kaardi eest??? Mmm eestlase kitsidus lõi välja, kahjuks oli Fodaphones nii palju rahvast, et ma ei viitsinud seal seista. Eks siis homme lähen uuele ringile.
Tervitusi Eesti Norma perele, Saksas on Norma-asjad veidikene teistmoodi

Täna oli positiivne päev, tegelesin oma asjadega ja terve päev oli täis kohtumisi ja koolitusi, õppisin kuidas nad kontrollivad näidiste vastavust ette antud nõuetele, eile õppisin, kuidas Adidases näidiseid testitakse (pesutestid, kandmistestid) ja siis on igasuguseid programmi koolitusi olnud ja siis veel ka team meeting täna, kus Pat andis oma projekti OUTDOOR tiimile üle ja mina siis pean seda update'ima (ma kahjuks ei tea enam eesti keelseid sõnu, kõik on pudru ja kapsad). Ehk siis Pati projekt oli andmebaasi loomine "Trims and Accessories", need on siis lukud, paelad, kuum-töödeldavad logod jne muud pudinad, mida ühe korraliku OUTDOOR toote puhul kasutatakse. Ootan põnevusega, mis minu projektiks saab.

Täna oli siis Patil viimane päev ja alates homsest istun ma siis oma õige laua taga ja hakkan tegema õigeid asju, no tegelikult kestavad koolitused ja õppused veel mingi 4-5 päeva, aga enam mitte nii tihedalt. Homme räägin oma ülemusega oma vabadest päevadest ka, sest ma pean selle lühikese aja jooksul ka veel kindlasti puhkama. Niiet mul on 14 päeva puhkust võtta. Mõned plaanid on juba tehtud, aga homme küsin, millal ma kindlasti puhata ei tohi :) ehk siis ei saa. Eks siis homse päeva jooksul panen oma plaanid paika ka. ja kusjuures vilksatas läbi mõte võtta oma puhkus augusti alguses, niiet siis tuleks varem Eestisse tagasi. Eks näis, homme olen selles osas juba targem.

Plaanisin 4ndal Düsseldorfi juba hommikul reisima hakata, aga ... täna õhtul saadeti üks meetingu kutse. Niisiis pean jällegi oma plaanid üle vaatama ja ma loodan, et ma suudan optimaalse plaani välja mõelda.

Ah ja täna sain natuke nänni ka :) Vahest on ka kasumlikud päevad. Niiet tasub paljude inimestega häid suhteid hoida. :)

Mul on ka mõned tuttavad kellega pea igapäevaselt tööle ja koju sõidame.
Rebecca (inglanna) käis aasta tagasi ka Adidases OUTDOORIS praktikal, nüüd ta töötab seal Tempina (ajutise töötajana) ehk siis talle tehti 6 kuune leping.Kutsuti tagasi. Temast on mul hästi palju kasu olnud, sest ta teab kõike Erlangenist, on siin juba 1,5 aastat kokku elanud ja nii ma siis oma kõikide küsimustega linna, tegevuste jne asjus tema poole pöördun. Väga rõõmsameelne ja armas tüdruk (naine). Ta on ka minu töökaaslane ja üks PjM'idest (project manager, meie mõistes siis tegelt toote juht).
Nastja (ukrainast) töötab OUTDOOR financis, ehk siis teeb praktikat. Tema on ka hästi tore, ta on siin olnud juba 5 nädalat ja kui tal veab, siis ta varsti kolib samasse majja kus mina elan, muidugi kui ta saab endale siia toa. Elukohtadega pidi praegusel ajal raske olema, sest kuna see on esimene aasta peale haridus-reformi, kus lõpetavad nii 12. kui ka 11. klassid (12. klass tehti 11. klassiliseks), siis on sellel aastal poole rohkem gümnaasiumi lõpetajaid ja ülikooli minejaid, seega ka korteri turu nõudlus üks suuremaid. Muideks Erlangenis on ühed kallimad korteri rendid saksamaal, või oli see Baieris.
Ja kolmas on üks poiss Californiast, ja issand ma enam ei mäleta, mis ta nimi on. Igaljuhul ta on, kuidas nüüd korrektselt öeldagi, pruunlane :) ja samuti teeb oma praktikat finantsis, aga corporate finansis.

Nii ja oma töökaaslastest räägin ma mõnikord hiljem.
Aaa ja oravad sellised ilusad, puhvsabadega jooksevad siin mööda sõiduteed :)

Elan Erlangen-Bruckis.

Auf Wiedersehen

No comments:

Post a Comment