Tuesday, February 8, 2011

Viimane päev Tallinnas

Ja ongi juba kätte jõudnud aeg hakata lahkuma. Väga kiiresti on läinud ja enamus asju on nüüd korda saanud, vähemalt, mis ma siin sain korda teha. Terve tänase hommiku pakkisin oma kohvrit kokku... igaljuhul lõpuks sain selle niimoodi kokku, et istusin kohvri peal ja surusin ja igaksjuhuks tegin teibiga ka paar (KÜMMEND) ringi kohvrile peale, et ta lahti ei tuleks :) Higipull oli otsaees.

Käsipagasiga oli hullem, kõik asjad mis kohvrisse ei mahtunud, pidid ju nüüd käsipagasisse mahtuma, ühesõnaga pakkisin oma käsipagasit vist 5 korda ringi, ja ma ikka ei tea, kas mind lastakse selle hiiglasega pardale :P no loodame. Ma ei kujuta ette kuidas ma Saksas veel selle pagasiga edasi reisin. Eestis on kerge, annad pagasi ära. Aga Saksas pean ju rongiga oma koormat ise vedama.

Õhtul olen juba Frankfurtis ja homme hommikul ka plaanisin seal natukene ringi käia. Homme õhtuks jõuan Erlangenisse, siis saan end seal Wichernstraße'l end sisse seada ja ülehomsest alustan Adidases.

Tschüss!

No comments:

Post a Comment