Wednesday, March 2, 2011

Kiire ülevaade sündmusterohkest nädalast

Esmaspäeval käisime taaskord tantsimas. Ja tundub, et nüüdsest lisandub meie seltskonda veel üks tüdruk Emily - Lõuna-Koreast, disainer. Aga esmaspäev oli kreisi, sest meeletud ummikud olid ja selle asemel et kodust läbi käia ja oma trenni asjad võtta jõudsime me selleks ajaks alles Erlangenisse, kui oleks pidanud juba kodust vaikselt liikuma hakkama. Niisiis üks kiire võileib Haupbahnhofist (rongijaamast) ja siis HM pükste ja patsikummi jahile. Jõudsime täpselt niimoodi trenni, et saime riided vahetatud ja juba hakkaski pihta. Lahe oli ja väga hästi tuli välja see modern tants. Aga õppimistempo on neil ikka päris kiire. Tahaks teada, mis siis II astmes veel on. Koju jõudsin hilja.

Teisipäeval, käisin rattaid vaatamas. Nimelt on laupäeval rattaoksjon, kus ma tahaks endale mingi nikatsi maksimaalselt 40 EURi eest soetada, kuna kuukaart maksab natuke alla 60 EURi siis kokkuhoid missugune. Ainuke asi, et mina olen laupäeval Düsseldorfis ja Nastja läheb minu asemel oksjonile. Noh ta tahab endale ka ratast, vaeseke. Ma loodan, et keegi läheb talle appi :) Peale ratastega tutvumist läksin HM (jälle) aga seekord mitte ostma, vaid oma seelikut väiksemaks vahetama, tuleb välja, et ma olen natuke kokkukuivanud :P Jõudsin koju hilja.

Täna oli külm päev ja meil oli team lunch, kus pidasime Diana sünnipäeva (meie team-leader), Prosecco kell 12 päeval. Noh miks ka mitte, ongi parem oma exceli vaimusünnituse kallal praktiseerida. Pluss siis lisaks tuli marketingi tädi minu juurde ja ütles, et tal on mulle üks töö - kas ma tahan modelliks neile olla aprilli alguses toimuval GMM'il (Global Marketing Meeting). Hell yeah. Niisiis BläkkBox (meie showkeskus) ja mina kandmas Adi Outdoor SS12 riideid kogu maailma adi juhtide ja tegelinskite ees. Uhh närv tuleb sisse niimoodi. Aga saavad huvitavad 3 päeva olema. Kindlasti. Peale tööd läksime tüdrukutega Adi Outleti. Ostsin 2 paari jalka põlvikuid ja musta trennikoti. Naiss, ja raiskasin vaid 20 EURi. Kui igapäev samas tempos poodlemine jätkub, siis kes mu asjad tagasi Eestisse tarib? Jõudsin taas hilja koju.

Homme - X-functional kohtumine, tüdrukutega lõuna ja saksa keele ristküsitlus ning planning. Ja peale tööd lähen Herzosse kus on Stammtisch - internide kogunemine :) uued tutvused :) Jõuan hilja öösel koju.

Reede - päev täis koolitusi ja kohtumisi. lahkun vara töölt, carpoolin ühe adi naisega Düssekasse, kus saan Andri, Kaisu ja Marttiga kokku, et veeta üks vahva karnevali nädalavahetus. Ei jõua üldse koju.

Esmaspäev - pole aimugi kuidas koju saan. Loodan homme selle selgeks saada :)

Schön Abend!

No comments:

Post a Comment