Wednesday, March 30, 2011

24 kraadi, romu ratas ja veel romum läppar

Eile siis otsustasin esimest korda tööle rattaga s6ita - 10 km ja m6nusalt udune ilm oli hommikul, aaah päris raske, sest rattal pole käike :) niisiis kui ükskord kunagi siin l6petan siis tagasi tulles olen suur ja tugev jalad nagu pakud all. Aga jah tagasitee oli juba m6nusam, ilm oli ilus, päike paistis, 16 kraadi ja enamus teest kulges allamäge. Niiet ma nüüd aprilli suhtes ei tea, kas s6idan rattaga, aga mais kohe kindlasti, säästan m6ne kopika pluss teen igapäevaselt trenni, mis tähendab, et siis ma v6i rohkem juustukooke süüa.

Eile 6htul sain oma läpaka ka tööle... Nastja korterikaaslane on paraku informaatik :) njah siis kodus sain uuesti tunda skype, modzilla, adobe, accuweatheri jm asjade allat6mbamise m6nu. Nüüd töötab, kuigi ausalt öeldes tuli esmaspäeval Saturnis käies selline uue läpaka isu peale - need olid seal nii ilusad läikivad ja kerged. Ah ja Nastja toakaaslane tegi veel suured silmad kui minu läpparit nägi :) - ma siis sain öelda lause: please be careful with it, its antique. - ole ettevaatlik, see on antiik. Mu läpakal on isegi flopi koht olemas :)

Täna k6ik lihased valutavad eilsest s6itmisest, aga ongi hea, lähen peale tööd j6usaali ja teen natuke trenni peale, hakkab vast parem. Homme on Stammtisch Nürnbergis, pidu-pidu-pidu ja laupäevaks-pühapäevaks lubati 24 kraadi. Oh minu jaoks ideaalne suvi ju. V6rratu ja täna juba mängisid osad rannav6rkpalli.
Leia rahvamassist blond Ian Thorpe

No comments:

Post a Comment