Sunday, March 13, 2011

Minu uskumatud seiklused läbi Saksamaa

Ja siis esmaspäeva hommikul avastasin end Düsseldorfi rongijaamas, aimugi millise autoga ma carpooli kokku leppisin aja aimugi sellest kus ma peaks täpselt seisma. Niisiis avastasn end kell 9 esmaspäeva hommikul Düsseldorfi rongijaama eest ootamas ja mõtlemas ja kohati helistamas sellele nr kellega ma pidin Nürnbergi saama. Halb lugu küll aga peale korduvat helistamist ei mingit vastust. Niisiis sai 9, pool 10 ja ma olin ikka sama targalt. Vahepeal veel mõtlesin, et ah äkki olekski parem kui ta välja ei ilmu, 500 km autoga sõita on ikka suht piin küll, et äkki oleks mõnusam rongiga minna. Siit tarkusetera: OLE ETTEVAATLIK, MIDA SA SOOVID, SEST SEE VÕIB TÄIDE MINNA!

Niisiis 9.30 seadsin oma sammud esimese DB kontorisse ja otsustasin uurida, palju maksab pilet Erlangenisse ja kaua see sõit aega võtab (rõhk sõna paaril "aega võtab"). Nonii kaunis kauboiriietes müüjanna ütles, et odavaim pilet maksab 44 EUR ja ma peaks 9 h pärast Erlangenis olema. 9 TUNNI!!!!!
Main'i jõekäär

Midagi muud ka nagu teha ei olnud, ise ju tahtsin rongiga sõita ja rohkem raha nagu ka ei tahaks maksta. Niisiis alustasin kell 9.58 rongiga oma matka. Minu tee viis mind läbi Saksamaa väikeste linnade, mööda Maini jõe kääru, viinamarjaistanduste orus. Õnneks andis Kaisu mulle Eestist kaasa toodud värske Naistelehe ja kui ma Saksamaa võlusid imetlemisest väsisin asusin lugema kui rasked ajad on ikka Maria Avdjusko ja Kris Taska abielus. Tegelt oli suhteliselt mõnus reis, kuigi jah terve päev veetsin ma rongides suunal: Düsseldorf-Koblenz-Frankfurt-Aschaffenburg-Laufach-Gemünden-Würzburg-Erlangen. Kokku kasutasin 6 rongi ja 2 bussi :) Ja mind kontrolliti ainult 3 korda kokku kogu päeva. Ulme.
Minu esmaspäevane route

Nii, et tegelikult ei oldki midagi uskumatut, peale selle et see reis võttis lihtsalt 9 tundi :) ja kui ma esimene kord seda kuulsin, pidin pikali kukkuma. 9 h on pikem kui mu tööpäev. Seega DB Regional Bahnides möödus mu Adidasest vaba tööpäev :) Ilus esmaspäev oli. Vähemalt nägin Ahaffenburgi, Würtzburgis olen ka nüüd olnud, ja ega eriti mingit ootamist olnudki koguse aeg jooksin ja vahetasin ronge-busse. Ciao.

No comments:

Post a Comment