Monday, March 28, 2011

Ian Thorpe ja Kai Pflaume

Niisiis, reedel otsustas mu läppar otsad anda. Kogu mu nädalavahetus möödus lugedes, koristades, ilma muusika, teleta. 6nneks olin eelnevalt laupäeva pärastl6unaks Lindaga erlangenis shoppamise kokku leppinud. Ja pühapäeval pesime Nastjaga pesu, ah see oli ka üks suur tsirkus, sest mul pold aimugi kuidas see käib sest süsteemid hoopis teised. Ilmnes, et ostad 2 EURi eest mündi, siis pistad selle seina peal asuvasse imelikku karpi, ja siis hakkab jooksma aeg, oma 2 EURise mündi eest saad sa 2:15 tundi pesu pesta. Ja ise tead kui aeg üleläheb, siis ei saa sa oma pesu masinast kätte. Väga imelik süsteem. aga noh vähemalt saab 2 EURi eest kaks masinat pesu pestud.

Täna siis olid meil siin suured emotsioonid - kontoora naised nägid Stripe's Kai Pflaumet, kes on kohalik komöödiastaar. Mina ei näind teda, aga kui nägin missuguse kulutulena see uudis meil kontooras levis ja missuguse elavusega naised selle Kai järgi ohkasid, googeldasin kohe järele. Päris sümpaatne teine:


Kai Pflaume


Ja siis käis meil täna veel ka Ian Thorpe külas - teine sümpaatne kuju tänase päeva jooksul. M6nus ja l6bus 30 minutit oli. Ta hoiab oma kuldmedaleid pangas!!!!! Ja mis ma veel teada sain, ah jah ta ei uju kunagi m6ttes kuldmedal, vaid oma parim saavutus, sest oma saavutusi sa tead, aga teiste omasid mitte. Päris ilus m6te! Ian oli selline m6nus, dressides, päevitanud kuju, kes viskas palju nalja ja oli muidu muhe vend. Igaljuhul kui meil pildid avalikuks saavad siis saan lisada :)

No comments:

Post a Comment