Saturday, April 30, 2011

Saksa-turnee: I päev München

Nii, nüüd on pikk puhkus läbi ja üritustel ei tule ikka ei otsa ega äärt. Kolmapäeva õhtul sain natuke puhata ja siis neljapäeval oli Stammtisch ning eile pidasime Kitzmann'i õlleaias Jini lahkumispidu, tal oli neljapäeval viimane päev ja järgmine kolmap sõidab ta Hispaaniasse puhkama nädalaks, ja siis 15.mai tagasi Lõuna-Koreasse, me veel lähme 12.mai karaoket laulma :)

Ja täna lähme Rebeccaga Nürnbergi Katherine juurde soolaleivale ...

Aga ma jagaksin siis natuke oma Lõuna-Saksa turnee muljeid. Eelmisel neljapäeval siis see turnee algas, ma sõitsin carpooliga Nürnbergist Münchenisse, et seal oma vanematega kohtuda. Kõige toredam oli see, et vanemad pidid kella 8.30 maanduma. No ma siis 9 ajal saatsin sõnumi, et ala olen teel ja kuskil 10.30 jõuan ja kuidas reis läks. Jõuan siis mina lähemale Münchenile, hakkan juba mõtlema, et mis kuramuse pärast nad ei vasta, no eks arvasin, et ehk ei viitsinud küsimusele kuidas reis läks vastata. Peaaegu Münchenis olles juba otsustasin uue sms'i saata, et noh ma jään natuke hiljaks, kuna ummikud ja olen hoopis kuskil 10.50 ajal rongijaamas, ja veel küsisin neilt, et kus kokku saame rongijaamas või hotellis (olin neile õnneks hotelli jõudmise kaardi andnud - Google maps). NO sõidan sõidan, München jõuab aina lähemale, ootan-ootan, aga mingit vastuts ei ole. Ulme, hakkan juba mõtlema, et mis värk on, kas nad ikka said lennuki peale. No Münchenisse kohale jõudes helistan emale, mobiil väljalülitatud, helistan isale, imede ime, mobiil välja lülitatud :) Mida krdit???? Mis see nüüd tähendab?

No mõtlesin et ok, ikka juhtub, äkki Lufthansa lennuk hilineb. läksin U-bahnile ja sõitsin raekoja platsini, kuna noh mobiilid väljalülitatud mis ma ikka üksi siin Münchenis teen. Läksin raekoja platsil maha ja hakkasin vaikselt hotelli poole jalutama, ise vaagides võimalusi, et mis kuradi pärast nende mobiilid välja lülitaud on:
*nii rumalad nad ka ei ole, et mobiile koju jätta :)
*keegi ära varastada ka ei saa neid, oleks siis veel üks - aga mõlemad - liiga suur kokkusattumus
*oleks maha jäänud lennukist - siis oleks nad eestis olnud ja mulle ammu paanitsenud :)
*lennukhilineb - kurat küll 3 tundi Lufthansa ka ei hiline ....

Nii ma siis käisin mööda Müncheni tänavaid ja kaalusin-vaagisin-palusin. Palusin et nad hotellis oleks, kuigi, kui nad hotellis on, miks nad siis telefone tööle ei pane?????? Ah

Oh jõudsin siis kohale hotelli, ja registratuuri naine ütleb mulle, et aah Kirt, jah teie vanemad ootavad teid toas .... kujutage ette kui õnnelik ma olin!?! Danke schön, danke schön ... muud midagi ma öelda ei osanud.

Ja seal nad siis kahekesi rõõmsalt olid, ootasid mind. Jumala tänatud et nad ikka nii targad on ja hotelli läksid, ma oleks muidu närvishoki saanud. JA mis siis välja tuli, oli see et isal ei ole rahvusvahelist võrku ja ema ei lülitanud lennukis mobiili välja, ning mobiil oli lihtsalt kokkujooksnud - selle abiks oli korra aku eemaldamine ja tagasi panemine.

Lõpp hea kõik hea. Käisime Münchenis jalutamas - Rathaus, Karlsplatz, Englischgarten jne. Kirju ja kirev linn on see München.
Rathaus
Rattad
Karlsplatz

No comments:

Post a Comment