Monday, January 10, 2011

Otsin kodu

Niisiis olen pikalt venitanud oma otsustamisega, kuhu linna nüüd täpselt elama asuda. Pikalt on nädal aega, mis tähendab et ca 1/5 minu veel Eestis viibimisest :)

Nimelt on Herzo nii väike koht (20 000 elanikku), et ma vist ei oskaks seal olla, ja veel seal ei ole eriti mingeid korteri variante saada ka.
30 mintsa bussisõidu kaugusel on Erlangen, mis on suur tudengite linn. Hetkel olengi sinna paari kohta meilid päringuga saatnud. Loodan, et siis kuskilt tuleb ka positiivne vastus.
Kolmas võimalus on Nürnberg (1 h autosõitu), aga see jääb tagavara variandiks. eelkõige üritan siis Erlangenisse ja Herzosse endale mingit toauberikku leida.

Eile ostsin endale ka Saksa keele õpiku algajale, ja juba tegin ka esimese peatüki ehk Lektion'i sealt läbi. Suhteliselt kerge on algus, aga ma juba kujutan ette kuidas mul kõik need asjad peas varsti segamini lähevad.

Auf Wiedersehen!

No comments:

Post a Comment