Tuesday, January 18, 2011

Ikka veel kodutu

Niisiis täpselt 3 nädalat on mul jäänud siin Eestimaa pinnal ja ma ei ole ikka veel targemaks saanud mitte millegi osas. Mul ei ole kindlat kokkulepet elukohaga ega ka Adidasega lepingut allkirjastatud ega ka Erasmusest stipendiumi vastust saadud ega ma pole ka endale Frankfurdi öömaja ja rongi pileteid muretsenud, kindlustusest rääkimata. Ja ausalt öeldes siiamaani ei ole miski nendest lahtistest asjadest mulle ka muret valmistanud. Mul ei ole kuhugi kiirest ja kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

Ainuke asi, millega ma viimastel nädalatel intensiivselt tegelenud olen on saksa keele õppimine. Noh esimese klassi, esimese veerandi tase on saavutatud. Aga väga huvitav on õppida iseseisvalt keelt, kuigi eelnevalt ei ole ma olnud selleks suuteline. Nüüd aga tundub, et asi sujub ja saksa keelset tarkust tuleb.

Peaks siis rongi piletid ja Frankfurdi öömaja ära ostma. Aga sellega tegelen intensiivselt homme :)

Auf Wiedersehen!

No comments:

Post a Comment