Wednesday, August 3, 2011

70 g teipi

tere august!!!

eile siis sain ma l6puks ka oma ühe paki ära saadetud, täna selgub kas sellest piisas. Läksin oma ülepakitud karbiga postkontorisse ja panin selle kaalule, muidugi oli mul kaasas veel teine kott oma asjau täistopitud, vajadusel oleks sinna kasti sisse veel asju surunud aga mu kastike kaalus juba 33 kilo ja maksimum oli 31,5 kg. Noh v6tsin siis 1,5 kg vähemaks, niiet täpselt oli 31,5 kg ja hakkasin siis kasti teipima, oi kuidas see mees naeris, sest me sirjaga teipiseme selle kasti nii ära, et l6puks kaalus mu kastike 31,57 kg. Postkontori mees veel ütles, et njah 70 g teipi ühe kasti ümber ikka annab kedrata, no mis teha eesti tibid :P

nüüd on ühikas enam-vähem tühjus, sest mu suur matka seljakott ka juba pooltäis pakitud. Eks siis vaatame, mis saab, kas laiali vedelevad asjad mahuvad nüüd mu kahte kotti ära, ma t6esti loodan, et mahuvad.

Eile 6htul käisime s6psidega veel Havanna Baris kokteile limpsimas, nii tore oli, ja samas ka kahju, sest l6puks j6udis kohale, et ma neid särasilmi varsti ei näe, samas eks nüüd juba kuu aega on pidevalt läinud inimesi, kellega ma k6igerohkem läbi sain. Eks see nii olegi. Aga jah koduigatsus on ka juba väga suur. Niiet ma olen natuke kurb ja suuresti r66mus samaaegselt.

Eile hommikul vihastas mind Saksamaa oma idootliku bürokraatiaga täielikult välja, läksin siis rathausi ennast välja registreerima, aga mul oli mure sellega et mu tax-nr ikka augusti l6puni säiliks. Rathausis öeldi, et nemad ei tea, mis väljaregistreerides tax.nr saab ja saatsid mu finanzamti, sealt aga öeldi, et neil ei ole ka 6rna aimugi, millal see ära kustutatakse, aga et ära kustutatakse kindlasti. Minge p6rgu noh, millejaoks need t66tajad seal on???? Igaljuhul eks ma siis saadan sellele rathausi tsikile septembri alguses kirja, et nanananaaa palun registreeri mind välja tobu :) ise on süüdi, et vastuseid kohe leida ei osanud.

Aga jah, kui ilm ilus on, siis täna mängin oma viimase v6rkpalli ja siis 6htul ootab mu viimase 2 nädala lemmiktegevus - pakkimine :D:D:D aaaaaah kes need asjad lahti pakib?

Au revoir ...

No comments:

Post a Comment