Thursday, July 7, 2011

Kuhu elu kaob

Suur suvi on peale tulnud, mitte kyll v2ga suur siin, sest ilus ilm on iga p2eva tagant ehk siis pessimistlikult 6eldes ylep2eva sajab vihma. Aga jah vahepeal on palju 2ra tehtud, meeletu kiire fittingute aeg on t66l j2lle peale hakanud ja oma t66elus olen ajataju kaotanud. T2na avastasin, et mul on alla kuu aja veel j22nud ja siis ongi k6ik. Kuigi jah tekkis ka v6imalus, et ei oleks k6ik ... nyyd ma siis m6tlengi ...

Igaljuhul vahepeal ka puhkasin natuke, k2isin t66reisil austrias m2gedes ronimas ja siis k2isin niisama andirga ka l6una-saksas matkamas, telkisime j2rve 22res, tegin oma eluesimese elavas looduses l6kke, keetsin oma esimese supi oma tehtud l6kke kohal jne.

Siis k2isin Milanos Sirjaga kohtumas - kolm p2eva veini, head itaalia toitu, aperativot, fashionit ja moekaid inimesi. Milano oli v6rratult kaunis, mitte kyll arhitektuurselt, aga lihtsalt seal linnas elavad ilusad (rikkad) inimesed ja kuigi ostes yyratult kalleid D&G riideid, maksad 70% D&G m2rgi eest, siis need riided on ikkagi ilusad ... Milano oli meeletu inspiratsiooni allikas, ja mul on hea meel, et ma k2isin seal Sirjaga (teise naistsoost isikuga), kellega sai k6ik high-end butiigid l2bikammitud, m6elda mida mees oleks seal teinud, k2inud Pradas, k2inud D&G-s, k2inud Guessis ja siis otsad andnud ja vinguma hakanud. Noh alati saab mehe shoppingstreedi 22rde kohvikusse 6lut ka jooma j2tta, aga no see ei ole ikka sama. Inspiratsiooni ja elevust on vaja jagada :) Nii me siis Sirjaga seal k2isime ja kammisime l2bi neid ylipeeni butiike ja p2va l6puks olime me nii hasardis asjade isetegemisest, et mis me Sirja pidimegi tegema? Lillelised teksad on minul ainsana siiamaani meeles :P Niisiis Milanost tuli suur inspiratsioon, tahaks juba k22rid ja niidi pihku haarata ja midagi meisterdada ...

Siis me ka kolisime uude suurde helevalgesse majja - nyyd n2eb adidase peakontor (headquarter) v2lja nagu yks peakontor n2gema peab. Suur, avar ja lai.

Ja mul on alla kuu j22nud, ja ma plaanin oma asjad DHLiga eestisse saata, niipalju kui ma neid asju ka koju tassinud olen ei ole sellest kyll, kust kyll need asjad tulevad, ja kuhu kyll p2evad kaovad? Igaljuhul DHLiga ei olegi nii kallis asju saata - 20 kg k6igest 30 EURi

Niisiis varsti ongi k6ik, mu 2ra saatmis pidu on juba 27 juuli, kuna augusti algul l2hevad k6ik Aasiasse development tripile.

No comments:

Post a Comment