GMM Outdoor showruum ja lavatagune segadus peale showd
GMM on p6him6tteliselt nädalaega kestev presentatsioonide ja workshoppide (töötubade) programm, kus iga osakond teeb k6ik, et oma hooaja kollektsioon v6imalikult hästi maha müüa. Mina nägin vaeva Outdoor kollektsiooni eest esindades seda laval, seda kandes. Eelmine esmaspäeval oli tavaline tööpäev ja siis hakkas meil kell 7 6htul black-boxis (brändi keskuses) proovid. M6nesm6ttes on marketing ikka nii aeglane, nad hakkasid alles kell 7 esmaspäeva 6htul väljam6tlema, et kes mida kannab ja kuidas seda laval esitleda. Kuigi arusaadav GMM ettevalkmistused olid aegan6udvad ja p6hjalikud, siis selline asi nagu presentatsiooni show pool jäi viimasele minutile :) Noh esmaspäeval k6ndisime brändi keskuses kella 1ni öösel. Koju sain kell 1.30, kohe magama ja järgmine päev kell 6 üles, kuki-mukitatud- tagasi tööle, sest teisipäeva hommikul hakkas uus proov kohe kell 9.30. Ja esimene show läks lahti 11. teine kell 15. Üks show kestis 2 tundi. Aga väga lahe oli, kuigi arvasin, et suudan ainult ühel showl särada, t6i lavalaudadel käimine adrenaliini taas verre ja ka teine show oli mega. ma muidugi magasin teise show alguses lava-taga, sest meil oli ca 45 minti aega show algusest kui pidime lavale minema, kasutasin seda aega efektiivselt.
Ah jah, ma kandsin 2 nr väiksemaid jalan6usid, käisin nendega ringi, ning isegi suutsin n66ripeal nendega edukalt käija. Adrenaliin teeb imesid.
No comments:
Post a Comment